donderdag 20 juni 2013

Bloemetjes en beestjes

Ik heb nu een aantal kruiden en groenten die tot bloei zijn gekomen zodat ik het zaad hiervan kan winnen en het is eigenlijk ook wel leuk om te zien wat voor bloemen er bij de groenten/kruiden/vruchten horen. 

Verder lijken er ook meer verschillende "wilde planten" de tuin binnen te dringen en deze zijn vaak ook helemaal niet onaardig. Tot nu toe laat ik ze ook allemaal staan. Ook staat de bestaande beplanting nog in de tuin die de boel nog meer verfraaid met bloemen. Eigenlijk staat het allemaal door elkaar.

Nu de tuin door z'n opzetaan het veranderen is leek het mij aardig om de aanloop van insecten, vogels en dergelijke bij te houden en te zien of deze hierdoor ook verandert. Dus ik heb besloten om het dan maar vast te leggen op beeld...


































Weet iemand wat het bovenstaande is, de bloemen lijken erg op watermunt maar het blad totaal niet?
Het staat veelvuldig in een stuk waar ik zaad van wilde bloemen heb neer gestrooid.




2 opmerkingen: